Saturday, October 29, 2016

World Trading System In China

Clinton China 39Gaming39 Wêreld Trading System minister van buitelandse sake Hillary Clinton, in 'n ekonomiese toespraak Vrydag, versoek om 'n gelyke speelveld in die wêreld handel, terwyl treur wat sy gesê het was pogings deur China om die globale handelstelsel quotgamequot tot sy voordeel. Sy het 'n beroep vir 'n einde aan partydige verlamming in Washington oor ekonomiese beleid. In haar toespraak aan die New York Ekonomiese Klub, Clinton het gesê bevordering van handel en belegging moet 'n groter deel van Amerikaanse diplomasie wees. Maar die adres, en 'n daaropvolgende vraag-en-antwoord-sessie, ingesluit 'n paar van die skerpste Obama administrasie kritiek tot dusver oor Chinese handel beleid. Die sekretaris het gesê China, sal respekteer deur doelbewus die waarde van sy geldeenheid in te hou om uitvoere te verhoog, het opgestapel die grootste handel oorskot in die wêreldgeskiedenis tot nadeel nie net van die Verenigde State, maar ander groot ekonomieë. quotIt is nie net verdraai die mark, is dit nie net die maak van ons uitvoer duurder, dit is nou besig om 'n impak op ander lande. Dit is dus nie die Verenigde State van Amerika alleen sê: China moet hierdie kunsmatige beleid van waardevermindering wat goed is vir hul uitvoerders, wat hul eie mense op verskeie maniere benadeel herbalanseer, het sy gesê. Clinton het simpatiek van wetgewing deur die Senaat vroeër vandeesweek dreig hoër tariewe teen China as die geldeenheid wanbalans voortduur goedgekeur. Die sekretaris agtergrond geplaas vrese deur sommige teenstanders van die maatstaf, die lot van wat is onseker in die Huis van Verteenwoordigers, dat dit 'n handel oorlog sou lei. Ek dont dink Theres iets fout is met opstaan ​​en die handhawing van onsself. En ek dont sien dat wat lei na die soort proteksionisme wat jy tereg waarsku oor uit die 1930's, quot het sy gesê. quotThe Obama-administrasie het gesê oor die Schumer wetsontwerp in die Senaat dat enigiets wat ons wil doen moet in ooreenstemming met ons internasionale verpligtinge, insluitende WHO verpligtinge te wees. Maar ons hoef ook wil voordeel te neem van. Clinton het gesê het sy is gekonfronteer oor die onlangse buitelandse reise met kommer deur bondgenote oor die dooiepunt op tekort te sny pogings in Washington dat 'n naby-standaard op band skuld wat veroorsaak word deur die Amerikaanse regering het twee maande gelede. Ek dink ons ​​is op 'n stilstand in die debat hier by die huis en ek betreur dat, omdat ek nie dink ons ​​het die tyd om dit te vasgevang wees in ons eie politieke argumente, het sy gesê. Die sekretaris het gesê die Amerikaanse politieke partye en sakegemeenskap moet 'n span-Amerika gees te bou en kan nie bekostig, in haar woorde, om verlam bly deur ideologie en partydigheid. RelatedWORLD HANDEL organisasie Laat my begin deur te sê hoe bly ek is om in China op so 'n belangrike punt in die onderhandeling van Chinas toetrede tot die Wêreldhandelsorganisasie. Jaar van nou af sal ons kyk na hierdie tyd as 'n waterskeiding in die evolusie van die globale ekonomiese stelsel. Daar is 'n eenvoudige werklikheid wat lê aan die hart van ons huidige onderhandelinge en die werklike uitdagings van aanpassing ons almal gesig: die werklikheid dat China is reeds 'n leidende krag in 'n steeds meer interafhanklike globale ekonomie. China moet toenemend die geleenthede en sekuriteit van die WHO-stelsel om die groot potensiaal vir groei en ontwikkeling te vervul. En die WHO toenemend nodig China as 'n volle en aktiewe lid om 'n ware universele stelsel. Hierdie werklikheid word beklemtoon deur die blote krag van China se styging in die wêreld. Gedurende die afgelope dekade, het produksie uit te brei deur 'n gemiddeld van 10 persent per jaar, terwyl goedere uitvoer volume selfs vinniger groei, omstreeks 15 persent. In twee dekades, het die waarde van Chinas goedere uitvoer meer as twintig-vou, en bereik US151 miljard verlede jaar uitgebrei. China is reeds die wêreld se vyfde grootste handel mag, en die tweede grootste ontvanger van buitelandse beleggings. Vandag is die Chinese ekonomie verteenwoordig tussen 5 tot 10 persent van die globale uitset, na gelang van die metode wat gebruik word om die nasionale produksie te bereken. Soos China se ekonomie groei in die toekoms, so sal sy bande met die globale ekonomie. Afhanklikheid van uitvoermarkte sal voortgaan om vinnig te groei, en nie net vir arbeidsintensiewe produkte soos skoene en speelgoed, maar vir die hoër tegnologie goedere en dienste wat 'n toenemende deel van China se uitvoer as dit klim die produksie leer. Invoer sal ook styg, deels om verdere industrialisering en modernisering, maar ook in reaksie op verbruikersvraag te stimuleer. En 'n steeds groeiende web van binne en na buite belegging sal Sjina dieper trek in die globale finansiële stelsel. Daar word beraam dat China se modernisering invoer van toerusting en tegnologie van ongeveer US100 miljard per jaar, en infrastruktuur uitgawes gedurende die tweede helfte van hierdie dekade sal vereis kan beloop sowat US250 miljard. Dit is nie om stygende vraag na energie, minerale hulpbronne, kos en invoer boerdery, wat, ten spyte van die grootte en hulpbronne van die Chinese ekonomie, kan nie deur binnelandse produksie alleen tevrede te noem. Die basiese feit is dat China beweeg na die middel van die proses van globalisering, en beide China en ander lande voordeel trek uit dit. Ons leef in 'n wêreld waar tegnologie, kapitaal, en handel toenemend beweeg meer vrylik waar die ou ekonomiese instrumente hul voorsprong en waar ekonomiese krag en sekuriteit toenemend afhanklik van ekonomiese openheid en integrasie verloor. Chinas pad na groei en modernisering is ook 'n pad na interafhanklikheid. Hierdie proses van globalisering sal nie omgekeer word - dit sal versnel. Regdeur die wêreld, is die ekonomiese en tegnologiese kragte afbreek van mure, bereik oor die grense heen, en saam weef 'n enkele wêreld ekonomie. In die laat twintigste eeu ons nuwe geleenthede, sowel as ons uitdagings - in die handel, in die ekonomie, in elke faset van die internasionale politiek - ontstaan ​​as gevolg van ons wêrelde nader aan mekaar beweeg, nie verder uitmekaar. Verdieping interafhanklikheid is die sentrale werklikheid vir China en vir die wêreld. Die bestuur van interafhanklikheid is ons gedeelde verantwoordelikheid. 'N Belangrike stap in die rigting voltooiing van hierdie interafhanklikheid bring van China in die multilaterale handelstelsel. Chinas ekonomiese betrekkinge met die wêreld is net te groot en te deurdringende om doeltreffend te bestuur deur 'n doolhof van arbitrêre, verskuiwing en onstabiele bilaterale handel. Chinas beste waarborg van samehangende en konsekwente internasionale handelsbeleide te vinde is binne-in die-reëls gebaseer multilaterale stelsel. Op dieselfde wyse, China, soos alle ander lande, kan die beste bestuur sy groeiende ekonomiese bande met die wêreld op grond van regte en verpligtinge deur konsensus ingestem en weerspieël in afdwingbaar reëls en dissiplines. Dit is die enigste manier om bilaterale druk of dreigemente van eensydige optrede te weerstaan. Dit is ook die enigste manier om te handhaaf en te bevorder binnelandse ekonomiese hervorming te weet dat China se pogings in hierdie rigting word gepaard gaan met sy handelsvennote, lede van die WHO, wat dieselfde verpligtinge ingevolge die WHO-ooreenkomste te deel. Neem deel aan die WHO beteken die aanvaarding van bindende verpligtinge ten opsigte van beleid invoer - verpligtinge wat 'n aanpassing in die handel beleid Chinas sal noodsaak en in die meeste gevalle, ekonomiese herstrukturering. Maar, op sy beurt, sal China baat vind by die uitbreiding om dit van al die voordele wat reeds onderhandel onder die 130 lede van die WHO. Dit sal daarop geregtig wees om sy produkte en dienste uit te voer na die markte van ander lede van die WHO op die skale van reg en vlakke van verbintenis onderhandel in die Uruguay-ronde - dit sluit tarief bindings baat byna 100 persent van China se uitvoer van industriële produkte na ontwikkelde lande , met byna die helfte van hierdie produkte word onderhewig aan belasting vrye behandeling. Hierdie geweldige marktoegang geleenthede sal ondersteun en versterk deur die twee kardinale beginsels van mees beneficiary nasie en nie-diskriminasie. Ewe belangrik, sal China die beroep op 'n multilaterale forum vir die bespreking van handel probleme met sy WHO vennote en, indien nodig, om 'n bindende proses geskilbeslegting as sy regte aangetas het. Dit groter vlak van sekuriteit sal baat Sjina geweldig - moedig selfs 'n groter sakevertroue en lok selfs hoër vlakke van belegging. Daar is 'n derde groot rede vir China se deelname aan die multilaterale stelsel. Slegs binne die stelsel kan China, deel te neem in die skryf van die reëls van die 21ste eeu handel. Dit sal 'n ongekende stel regte en verpligtinge internasionaal onderhandel deur konsensus wees. Die blywende krag van die multilaterale stelsel is sy vermoë om te ontwikkel. In 1994 gesluit het ons die Uruguay-ronde van die AOTH wat op die oomblik, was die mees ambisieuse en verreikende ooreenkoms in die vyftig jaar geskiedenis van die internasionale ekonomiese stelsel. Net drie jaar later, het ons verskuif na voorpunt ooreenkomste om die globale telekommunikasiebedryf te liberaliseer en tariewe op die handel in inligtingstegnologie produkte verwyder onderhandel - die gesamentlike waarde van wat op 'n sekere US1 triljoen, vuurhoutjies globale handel in die landbou, motors en tekstiele gekombineer. En die waarde daarvan bereik buite handelsyfers deur die opening van toegang tot kennis, kommunikasie en hul tegnologie ons oop te stel toegang tot die belangrikste grondstowwe van die nuwe eeu. Dit sal van groot belang vir die ontwikkeling en mededingendheid van alle ekonomieë, nie die minste nie Chinas wees. Daar is elke teken dat ons ook 'n multilaterale ooreenkoms oor finansiële dienste kan aflei deur die einde van hierdie jaar - 'n ander gebied waarin ons handel in die toekoms. En dit is niks van die WHO-onderhandel oor die landbou, dienste en ander sektore, wat sal hervat in drie jaar tyd sê. 'N uitwaartse Sjina kan nie bekostig om op die kantlyn te staan, terwyl ander die reëls van die spel te skryf. A China met groeiende uitvoer belange kan nie bekostig om gelaat word sonder veilige en uitbreiding van toegang tot internasionale markte - sekuriteit wat net die multilaterale stelsel bied. En miskien die belangrikste, 'n China afhanklik tegnologie en die modernisering kan nie bekostig om te val agter die vinnig-bewegende tempo van globalisering - veral in sektore soos inligtingstegnologie, telekommunikasie, of finansiële dienste wat sal wees die sleutel boustene van die nuwe ekonomie. Chinas ekonomiese sukses tot dusver is direk gekoppel aan sy indrukwekkende binnelandse hervormings, insluitend handel en liberalisering belegging. China het reeds voordeel getrek het uit die eensydige tariefverlagings aangebied in die konteks van sy toetreding onderhandel 'n studie stel die winste op US22 miljard. Maar dit is nie die einde van die pad. Verdere liberalisering - onderneem aan die hand van die WHO-reëls, en in ruil vir voordele uit ander WHO-vennote - kon nog die grootste stimulus bewys om Chinas ekonomiese groei. En, by uitbreiding, 'n reuse-aansporing vir die wêreldekonomie. Ek wil nie sê dat hy by die WHO is 'n eenvoudige stap. Net die teenoorgestelde. Maar baie ander lande wat reeds lede van die WHO is deel van 'n vergelykbare vlak van ontwikkeling met China. Hulle het ingeskryf om sy regte en verpligtinge en geniet die voordele daarvan. Die ander kandidaat-lande word ook vertoon hulle dieselfde keuse gemaak. Die aantrekkingskrag van die WHO lê juis in die krag en konsekwentheid van sy regte en verpligtinge - wat ons voortgaan om uit te brei en te verdiep met die verdere uitbreiding en integrasie van die globale ekonomie. Vyftig jaar gelede was die fokus net op tariewe en ander grens maatreëls vandag WHO-reëls goed uit te brei in die grens, om tegniese standaarde, dienste, intellektuele eiendom, handel verwante belegging, en 'n gasheer van ander ekonomiese beleid wat eens binnelandse oorweeg sluit. Vyftig jaar gelede, byna al die AOTH lede was van die geïndustrialiseerde wêreld van vandag se 130 lede van die WHO, tagtig persent is ontwikkelende lande of ekonomieë in oorgang. Die groeiende kompleksiteit van die reëls en diversiteit van lidmaatskap, ver van die verswakking van die WHO, het dit versterk. In beweeg om breër deelname het ons meer as voeg 'n nuwe reël hier of 'n nuwe lid daar gedoen. 'n stelsel wat meer belangrik groei aan al ons handel belange as dit sterker groei - Ons het 'n groeiende netwerk van ineen belange en verantwoordelikhede geskep. Dit is omdat China se toetreding tot die WTO diep sal die toekomstige ontwikkeling en rigting van die globale ekonomiese verhoudings wat ons die proses reg moet kry. China is te groot en belangrike ekonomiese speler - en sy toetrede tot die WHO sal te groot 'n impak op die stelsel het - om dié onderhandelings in gevaar. Ons het onlangs gesien belangrike tekens van momentum en kreatiewe buigsaamheid het ons onlangs gesien het in hierdie onderhandelinge - in moeilike gebiede soos handel regte, nie diskriminasie, nie tariefbeperkings, staat handel, belegging, en intellektuele eiendom waar die onderhandelaars nogal merkwaardige vordering gemaak het, veral in die afgelope maande. Nie een van hierdie vooruitgang sou moontlik gewees het sonder die noodsaaklike - as tydrowend - tegniese grondslag dat alle partye tot hierdie onderhandeling oor die vorige dekade het gelê. Maar wat werklik ry hierdie proses vorentoe is 'n gedeelde erkenning van die belonings wat ry op sukses. My doel is nie om die werk te onderskat voor ons, veral as ons benadering die volgende onderhandeling sessie geskeduleer in Mei vanjaar. Soos alle onderhandelinge, die grootste deel van die belangrike werk - en die moeilikste kwessies - is oorgelaat aan die einde. My doel in plaas is om beroep op alle betrokkenes om hul pogings te verdubbel - en om hulle planne te rek - noudat ons kan daarop aanspraak maak dat toetrede tot die finale fase en daar is 'n wyd gedeel behoefte om vorentoe te beweeg met dringendheid. Daar is nog steeds belangrike kwessies wat verband hou met China se terme van toetreding tot die WHO. Ewe belangrik is, is daar die bilaterale toetreding mark onderhandelinge met China se belangrikste handelsvennote wat, soos jy weet, is 'n kritieke en noodsaaklike element van 'n suksesvolle onderhandeling. Weereens moet ons onthou dat China se posisie as die 5de wêreld uitvoerder versterk die behoefte aan 'n eie mark toeganklik vir ander te wees. Dit is alles belangrike kwessies wat opgelos moet word om almal se tevredenheid voor Sjina in die WHO gebring kan word. Regdeur die tydperk van Chinas toetreding proses, het die / WHO GATT-sekretariaat gereed was om onderhandelinge te fasiliteer en om enige bystand wat nodig mag wees op alle moontlike fronte te lewer. Ek moet skaars byvoeg dat hierdie verbintenis van die sekretariaat staan ​​ewe hard soos ons die finale stadium van die toetreding proses te benader. Die uitdagings wat voorlê nie die basiese werklikheid dat geen aspek van Chinas ekonomiese en handelsbetrekkinge makliker om te hanteer buite die multilaterale stelsel sal verander. Inteendeel, sou alles moeiliker wees, vir China en sy vennote - meer arbitrêre, diskriminerende en power-gebaseerde. Niemand kan so 'n scenario wil. Die internasionale debat oor globalisering illustreer duidelik die laaste punt. Stilswyend of uitdruklik, China beweeg na die middel van hierdie debat. Die wonder is nie dat die toetreding onderhandel so lank en so kompleks gewees het. Die wonder is dat hierdie groot land tot dusver in die hoofstroom van die globale ekonomie in so 'n kort tyd het verskuif. Die mure wat verdeel ons val af, maar 'n paar te sien steeds ongelykhede en verskille, eerder as om ons gemeenskaplike belange. Globalisering is saam weef die wêreld soos nog nooit tevore, maar dit is 'n wêreld van verskillende kulture, verskillende stelsels, en verskillende vlakke van ontwikkeling. Interafhanklikheid vereis dat ons respekteer ons unieke kulture en beskawings. Interafhanklikheid eis ook dat ons kry algemene oplossings vir ons gemeenskaplike probleme. Dit sluit in die sorg van Chinas grootste handelsvennote oor sy volgehoue ​​handel oorskotte. Ewe, sal die wêreld moet die geweldige uitdaging Sjina gesigte op sigself transformasie met 'n moderne en mededingende samelewing te verstaan ​​- en al in 'n kwessie van dekades. China is nie alleen in die maak van hierdie poging van herstrukturering. Globalisering verplig al die nasies, klein of groot, ryk of arm, om deel te neem in 'n voortdurende proses van aanpassing. Meer as ooit tevore, sal die wêreld se probleme wees Chinas probleme en Chinas probleme sal wees om die wêrelde. Tog ons wêreld van dramatiese verandering is ook 'n wêreld van dramatiese moontlikhede. Chinas lewenstandaarde het verdubbel in die afgelope dekade, en sal geen twyfel dubbel en trippel weer. Nuwe geleenthede oop te stel vir Chinese werkers en Chinese entrepreneurs. Nuwe keuses oop te stel vir Chinese verbruikers. En uit hierdie ekonomiese opening spruit nuwe hoop. Ek sou argumenteer, uit die getuienis van die groot sukses van die hervorming tot dusver, wat die werklike koste sal lê in die behoud van deure gesluit, in die verlangsaming van die herstruktureringsproses, en in die handhawing van ondoeltreffende openbare strukture. Wat waar is vir China is waar vir die wêreld. Die globale ekonomie kan maklik verdubbel teen 2020, die verhoging van globale lewenstandaarde met byna twee derdes - een van die grootste vooruitgang in die wêreldgeskiedenis. Tegnologie en kommunikasie is weef saam 'n onderling planeet, die verspreiding van die gereedskap van ekonomiese en maatskaplike vooruitgang, en gelykmakende die menslike kondisie. En ons is die afbreek van die hindernisse, nie net tussen ekonomieë, maar tussen mense, gee ons 'n gedeelde belangstelling in voorspoed en vrede. Chinas toetrede tot die globale handel stelsel is oor meer as handel: Ons moet duidelik wees oor wat op die spel wees. Dit gaan oor China se toekoms RLE as 'n wêreldwye ekonomiese leier. En dit gaan oor die toekomstige rigting van die globale ekonomie en ons globale gemeenskap. Ek het begin deur te sê dat ons 'n keerpunt in Chinas verhoudings met die wêreld. Een van daardie oomblikke in die geskiedenis, wat kom maar selde, wanneer die keuses te maak wat ons vorm die verloop van die gebeure vir die jaar en selfs dekades te kom. Die Koue Oorlog landskap is weggevee, asof deur 'n historiese aardbewing. Die volgende era van globalisering het nog vorm aanneem. Ons het 'n unieke geleentheid - tussen tydperke asook tussen eeue - om die fondamente van 'n nuwe soort van internasionale stelsel, een wat nog die beste kans bied van volhoubare wêreld welvaart en vrede lê. Vir die eerste keer het ons in ons begrip van die moontlikheid van die skep van 'n universele stelsel wat gebaseer is op die regte en verpligtinge deur konsensus ingestem en bindend al sy lede. Ek herhaal - die suksesvolle integrasie van China in die wêreldekonomie is die sleutel tot baie van die internasionale uitdagings wat ons in die gesig staar. Ons sal kreatiwiteit in die komende dae nodig. Ons sal oplos nodig. En ons sal visie nodig. Verandering sal kom of ons nou daarvan hou of nie. Ons kan óf positief betrokke te raak dit en stuur dit aan positiewe punte of ignoreer dit aan ons gevaar. Die keuse voor ons is 'n ooglopende een. Ek het gekom om China, nie as 'n onderhandelaar, maar as 'n man met 'n belangstelling - om te help bou aan 'n ware globale handel stelsel wat die gewig van die twintigste eeu kan dra. Ek laat jou met die boodskap dat China 'n sentrale pilaar van hierdie stelsel moet wees - anders die risiko ons die bou van die nuwe eeu op die fondamente van die ekonomiese onstabiliteit en 'n nog meer onseker vrede. Ek is vol vertroue China sal 'n ewe groot breedte van visie om hierdie task. Future van die wêreld handel stelsel te bring: Asiatiese perspektiewe Skrywers: Richard Baldwin, Graduate Institute, en Masahiro Kawai en Ganeshan Wignaraja, ADBI Die WHO's verloor sy sentraliteit in die wêreld handel stelsel as gevolg van sy fokus op die 20ste eeu handel kwessies en 'n gebrek aan vordering in die Doha-ronde. Asië, intussen, het 'n diep netwerk van voorsieningskettings gebou en eksperimenteer met nuwe vorme van plaaslike handel bestuur. Asias ervaring van 'n oop-handel gelei ontwikkeling bied lesse vir ander streke. Beter samehang is ook noodsaaklik tussen asias reëls plaaslike handel en internasionale handel bestuur. Die skepping 1995 van die WHO as 'n institusionele uitbreiding van die AOTH uitgehou die belofte van 'n doeltreffende,-reëls gebaseer wêreld handel stelsel waar al die lande gelyk behandel. Benewens stigting van 'n globale regbank vir handel geskille, is die WHO verwag om 'n forum vir handelsonderhandelinge en ander verwante funksies te voorsien. Vordering op die dispuut resolusie kant het briljante, maar die belofte om handel onderhandelinge te fasiliteer het nog nie gebeur het nie. Onlangse ontwikkelinge het egter die wêreld handel stelsel in 'n toestand van verandering veroorsaak onsekerheid oor wêreldhandel bestuur onder die WHO gegooi. Daar is min twyfel dat die wêreld handel stelsel fundamenteel verander het oor die afgelope jare met die opkoms van ontluikende markte, die uitbreiding van internasionale produksie netwerke en supply chain handel, tekens van nuwe kommersiële en industriële beleid, en die verspreiding van handel-ooreenkoms-geleide regionalisme. Hierdie ontwikkelinge is almal hier om te bly, maar die WHO het nie tred gehou met hulle. Verder het die WHO Doha-ronde is aan die gang vir meer as 'n dekade. Ondanks die feit dat die langste multilaterale handel te onderhandel in die geskiedenis, dit toon geen tekens van die sluiting van enige tyd gou. WHO centricity in wêreldhandel bestuur erodeer en risiko's bly om te erodeer. Die opkoms van die fabriek Asië deur voorsieningsketting handel het dit toenemend geplaas op die hart van die globale ekonomie. Die sny van die produksie fases in geografies afsonderlike fases illustreer hoe Asiatiese lande uniek in wisselwerking met mekaar deur middel van handel en belegging. Handel en streeksintegrasie is geneig om asias beïnvloed toekomstige groei, met 'n paar voorspel dat die streek sal verantwoordelik wees vir meer as die helfte van die wêreld se BBP in 2050. Asië is ook eksperimenteer met nuwe benaderings tot vrye handelsooreenkomste en ekonomiese beleid om ekonomiese groei te handhaaf te midde van 'n brose wêreldekonomie. Bilaterale handelsooreenkomste versprei met die risiko van 'n lastige Asiatiese noodle bak verskillende, mededingende tarief skedules, uitsluiting lyste, reëls en standaarde. Daarbenewens is daar twee mededingende mega plaaslike voorstelle vir handelsooreenkoms konsolidasie die Regional omvattende ekonomiese vennootskap en die Trans-Stille Oseaan-vennootskap. Hoe Asië dink en optree op hierdie kwessies sal waarskynlik beïnvloed die wêreldekonomie. Soos Pascal Lamy, direkteur-generaal van die WHO, skryf in sy essay: Asië het 'n suksesvolle model van ontwikkeling deur die handel, wat baie ander geïnspireer het om die wêreld. Daar is geen twyfel dat die streek sal voortgaan om die handel gemeenskap te inspireer in die volgende dekades te kom. Met sy groot ekonomiese en handel gewig in die globale ekonomie, is Asië sal na verwagting meer verantwoordelikheid te neem en die leiding neem in die globale stelsel beurs in die toekoms. Hul bydrae tot 'n suksesvolle WHO ministeriële konferensie in Bali in Desember 2013 sal noodsaaklik wees. Asias ervaring van 'n oop-handel gelei ontwikkeling bied baie waardevolle lesse vir ander streke. Dit sluit in die belang van die voortsetting van die mark-vriendelike handel en industriële beleid om voorsieningsketting handel te ontwikkel, die verbetering van toesig van nie-tarief maatreëls, en die konsolidasie van handelsooreenkomste in 'n groot streek-wye een. Die gebruik van meer akkurate data aan handels - en deelnemers op toegevoegde waarde in supply chain handel, soos klein ondernemings te meet, verskaf empiriese insigte vir die ontwikkeling van beleid. In die langer termyn, beter samehang tussen asias reëls plaaslike handel en internasionale handel bestuur is noodsaaklik. Die verbetering van die gehalte van die groot heel Asië handelsooreenkomste, 'n WHO-agenda op voorsieningskettings en handelsooreenkomste, en beduidende hervormings van die WHO is nodig beweeg na die einde. - Kwessie gebaseer multi laterale ooreenkomste en 'n uiteindelike multilaterale ooreenkoms oor belegging kan ook 'n rol speel in die fasilitering van samehang tussen plaaslike en globale reëls van die handel. Richard Baldwin is professor in Internasionale Ekonomie die Graduate Institute, Genève, en deeltydse Besoekende Navorsing Professor aan die Universiteit van Oxford. Masahiro Kawai is Dean en uitvoerende hoof van die Asiatiese Ontwikkelingsbank Instituut. Ganeshan Wignaraja is Direkteur van Navorsing van die Asiatiese Ontwikkelingsbank Instituut. Hierdie artikel is hier die eerste keer gepubliseer op VoxEU. Die VoxEu eBook, toekoms van die wêreld handel stelsel: Asiatiese perspektiewe, is beskikbaar vir aflaai hier. WORLD HANDEL organisasie VERSTAAN DIE WHO: BASICS Beginsels van die handel stelsel die WHO-ooreenkomste is lang en komplekse, want hulle is regstekste wat 'n wye verskeidenheid van aktiwiteite. Hulle hanteer: landbou, tekstiele en klere, bank, telekommunikasie, die regering aankope, industriële standaarde en veiligheid van die produk, kos sanitasie regulasies, intellektuele eiendom, en nog baie meer. Maar 'n aantal eenvoudige, fundamentele beginsels hardloop die hele van hierdie dokumente. Hierdie beginsels is die fondament van die multilaterale handelstelsel. 'N nader kyk na hierdie beginsels: Klik op die 'n item te open. 'N Boom vir navigasie op die webwerf sal hier oop te maak as jy JavaScript in jou browser. 1. Die meeste beneficiary nasie (MFN): die behandeling van ander mense ewe Onder die WHO-ooreenkomste, lande kan nie normaalweg onderskei tussen hul handelsvennote. Skenk iemand 'n spesiale guns (soos 'n laer doeanereg koers vir een van hul produkte) en jy het om dieselfde te doen vir al die ander lede van die WHO. Hierdie beginsel staan ​​bekend as mees beneficiary nasie (MFN) behandeling (sien kassie). Dit is so belangrik dat dit die eerste artikel van die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel (AOTH). wat regeer die handel in goedere. MFN is ook 'n prioriteit in die Algemene Ooreenkoms oor Handel in Dienste (GATS) (Artikel 2) en die ooreenkoms oor handel aspekte van die intellektuele eiendom (TRIPS) (artikel 4), hoewel dit in elke ooreenkoms die beginsel effens anders hanteer . Saam, hierdie drie ooreenkomste dek al drie hoofareas van handel hanteer word deur die WHO. 'N paar uitsonderings word toegelaat nie. Byvoorbeeld, kan lande opstel van 'n vryhandelsooreenkoms wat slegs van toepassing op goedere verhandel binne die groep te diskrimineer teen goedere van buite. Of hulle kan ontwikkelende lande spesiale toegang tot hul markte. Of 'n land kan hindernisse teen produkte wat beskou word as onbillik verhandel van spesifieke lande in te samel. En in dienste, lande toegelaat word, in beperkte omstandighede, te diskrimineer. Maar die ooreenkomste net hierdie uitsonderings toelaat onder streng voorwaardes. In die algemeen, MFN beteken dat elke keer as 'n land verlaag 'n handelsmerk versperring of maak 'n mark, dit het om dit te doen vir dieselfde goedere of dienste van al sy handelsvennote of ryk of arm, swak of sterk. 2. Nasionale behandeling: Behandeling van buitelanders en die plaaslike bevolking ewe Ingevoerde en plaaslik vervaardigde goedere moet gelyk behandel word ten minste na die buitelandse goedere die mark betree het. Dieselfde moet geld vir buitelandse en binnelandse dienste, en om buitelandse en plaaslike handelsmerke, kopiereg en patente. Hierdie beginsel van nasionale behandeling (gee ander dieselfde behandeling as die eie onderdane) word ook in al die drie belangrikste WHO-ooreenkomste (artikel 3 van die GATT. Artikel 17 van GATS en artikel 3 van TRIPS), hoewel weereens die beginsel hanteer effens anders in elk van hierdie. Nasionale behandeling is slegs een keer 'n produk, diens of item van intellektuele eiendom die mark betree het. Daarom, laai doeanereg op 'n invoer is nie 'n skending van nasionale behandeling, selfs as plaaslik vervaardigde produkte nie 'n ekwivalente belasting word gehef. Vryer handel: geleidelik, deur onderhandeling Terug na bo Verlaging handelsversperrings is een van die mees voor die hand liggende wyse van handel aan te moedig. Die betrokke hindernisse sluit doeaneregte (of tariewe) en maatreëls soos invoer verbied of kwotas wat hoeveelhede selektief beperk. Van tyd tot tyd ander kwessies soos rompslomp en wisselkoers beleid is ook bespreek. Sedert GATTs skepping in 1947-1948 daar agt rondes van handelsonderhandelinge gewees het. 'N negende ronde, onder die Doha-, is nou aan die gang. Aanvanklik hierdie fokus op die verlaging van tariewe (doeaneregte) op ingevoerde goedere. As gevolg van die onderhandelinge, deur die middel-1990's nywerheidslande tariewe op nywerheidsgoedere het geleidelik gedaal tot minder as 4. Maar teen die 1980's, die onderhandelinge het uitgebrei na nie-tariefbeperkings op goedere toe te maak en die nuwe gebiede soos dienste en intellektuele eiendom. Opening markte kan voordelig wees, maar dit vereis ook aanpassing. Die WHO-ooreenkomste toelaat lande te verander geleidelik in te voer, deur progressiewe liberalisering. Ontwikkelende lande is gewoonlik langer aan hul verpligtinge na te kom. Voorspelbaar: deur bindend en deursigtigheid Terug na bo Soms, belowende nie 'n handel versperring verhoog kan net so belangrik soos die verlaging van een wees, want die belofte gee besighede 'n beter oorsig van hul toekomstige geleenthede. Met stabiliteit en voorspelbaarheid, is belegging aangemoedig, werkskepping en verbruikers kan ten volle geniet die voordele van mededinging keuse en laer pryse. Die multilaterale handelstelsel is 'n poging deur die regering om die sake-omgewing stabiel en voorspelbaar te maak. Die Uruguay-ronde verhoog bindings Persentasies van tariewe gebind voor en na die 1986-1994 gesprekke (Dit is tarief lyne, so persentasies nie geweeg volgens die handel volume of waarde) In die WHO, wanneer lande het ooreengekom om hul markte oop te maak vir goedere of dienste hulle bind hul verpligtinge. Vir goedere, hierdie bindings beloop plafonne op doeane tariewe. Soms lande belasting invoer teen koerse wat laer is as die gebonde tariewe is. Dikwels is dit die geval in ontwikkelende lande. In ontwikkelde lande eintlik die tariewe gehef en die gebonde tariewe is geneig om dieselfde te wees. 'N Land kan sy bindinge verander, maar eers nadat onderhandeling met sy handelsvennote, wat kan beteken hulle vergoed vir die verlies van handel. Een van die prestasies van die Uruguay-ronde van multilaterale handel te onderhandel was om die bedrag van handel onder bindende verpligtinge (sien tabel) te verhoog. In die landbou, 100 produkte nou tariewe gebind. Die gevolg van dit alles: 'n aansienlik hoër mate van sekuriteit mark vir handelaars en beleggers. Die stelsel probeer om voorspelbaarheid en stabiliteit op ander maniere sowel verbeter. Een manier is om die gebruik van kwotas en ander maatreëls wat gebruik word om beperkings op hoeveelhede invoer administrasie kwotas ingestel kan lei tot meer rompslomp en beskuldigings van onregverdige spel te ontmoedig. Nog is om lande handel reëls so duidelik en openbare (deursigtige) as moontlik te maak. Baie WHO-ooreenkomste vereis regerings om hul beleid en praktyke te openbaar in die openbaar in die land of deur kennisgewing aan die WHO. Die gereelde toesig van die nasionale handelsbeleide deur die Trade Policy Review Mechanism bied 'n verdere middel van beide plaaslik en in die multilaterale vlak deursigtigheid. Die WHO is soms beskryf as 'n vrye handel instelling, maar dit is nie heeltemal akkuraat. Die stelsel doen toelaat tariewe en, in beperkte omstandighede, ander vorme van beskerming. Meer akkuraat, dit is 'n stelsel van reëls opgedra aan oop, eerlike en onvervormde kompetisie. Die reëls op nie-diskriminasie MFN en nasionale behandeling is ontwerp om billike voorwaardes van handel te verseker. So ook is die mense op die storting (uitvoer teen laer koste om markaandeel te wen) en subsidies. Die kwessies is kompleks, en die reëls probeer om vas te stel wat regverdig of onregverdig is, en hoe regerings kan reageer, in die besonder deur die heffing van addisionele invoerbelasting bereken om te vergoed vir die skade wat veroorsaak word deur onregverdige handel. Baie van die ander WHO-ooreenkomste ten doel om 'n eerlike mededinging te ondersteun: in die landbou, intellektuele eiendom, dienste, byvoorbeeld. Die ooreenkoms oor die verkryging regering (a multi laterale ooreenkoms omdat dit geteken is deur slegs 'n paar lede van die WHO) strek kompetisiereëls om aankope deur duisende van die regering entiteite in baie lande. En so aan. Bemoedigend ontwikkeling en ekonomiese hervorming Terug na bo Die WHO stelsel dra by tot ontwikkeling. Aan die ander kant, ontwikkelende lande moet buigsaamheid in die tyd wat hulle neem om die stelsels ooreenkomste te implementeer. En die ooreenkomste self erfgename van die vorige bepalings van die GATT wat voorsiening maak vir spesiale hulp en handel toegewings vir ontwikkelende lande. Oor drie kwartale van die WHO-lede ontwikkelende lande en lande in oorgang na markekonomieë. Tydens die sewe en 'n half jaar van die Uruguay-ronde, meer as 60 van hierdie lande geïmplementeer handel liberalisering programme outonoom. Terselfdertyd, ontwikkelende lande en oorgang ekonomieë was baie meer aktief en invloedryke in die Uruguay-ronde onderhandelinge as in enige vorige ronde, en hulle is selfs meer so in die huidige Doha-. Aan die einde van die Uruguay-ronde, ontwikkelende lande bereid was op die meeste van die verpligtinge wat vereis word van ontwikkelde lande te neem. Maar die ooreenkomste het aan hulle oorgang tyd om aan te pas by die meer onbekende en, miskien, moeilik WHO bepalings veral so vir die armste, minder ontwikkel lande. 'N Ministeriële besluit aan die einde van die ronde aangeneem sê beter-off lande moet versnel die implementering van marktoegang verpligtinge op goedere wat uitgevoer word deur die minder ontwikkelde lande, en dit poog verhoogde tegniese bystand vir hulle. Meer onlangs, het ontwikkelde lande begin om belasting vrye en kwotavrye invoere vir byna al die produkte van die minste ontwikkel lande toelaat. Op al hierdie dinge, is die WHO en sy lede steeds gaan deur 'n leerproses. Die huidige Doha-agenda sluit ontwikkelende lande kommer uitgespreek oor die probleme wat hulle in die gesig staar in die uitvoering van die Uruguay-ronde ooreenkomste. Die handel stelsel moet wees. sonder diskriminasie 'n land moet nie diskrimineer tussen sy handelsvennote (hulle ewe mees beneficiary nasie of MFN status gee) en dit moet nie diskrimineer tussen sy eie en buitelandse produkte, dienste of burgers (gee hulle nasionale behandeling) vryer hindernisse sien neerdaal deur onderhandeling voorspelbaar buitelandse maatskappye, beleggers en regerings moet seker wees dat handelsversperrings (insluitende tariewe en nie-tariefbeperkings) nie moet geskep word arbitrêr tariewe en die mark-opening verpligtinge gebind is by die WHO meer mededingend te ontmoedig onregverdige praktyke soos uitvoersubsidies en storting produkte teen laer koste te kry markaandeel meer voordelig vir minder ontwikkelde lande gee hulle meer tyd om aan te pas, 'n groter buigsaamheid, en spesiale voorregte. Dit klink na 'n teenstrydigheid. Dit dui daarop spesiale behandeling, maar in die WHO dit beteken eintlik nie-diskriminasie behandel feitlik almal ewe. Dit is wat gebeur. Elke lid behandel al die ander lede net so die meeste van aansien handelsvennote. As 'n land verbeter die voordele wat dit bied aan een handelsvennoot, dit moet dieselfde beste behandeling te gee aan al die ander lede van die WHO, sodat hulle almal die meeste aansien bly. Die meeste van aansien nasie status (MFN) nie noodwendig gelyke behandeling. Die eerste bilaterale MFN verdrae opgestel eksklusiewe klubs onder 'n land se mees benadeelde handelsvennote. Onder die AOTH en nou die WHO, die MFN klub is nie meer eksklusief. Die MFN beginsel verseker dat elke land behandel sy over140 mede-lede ook. Maar daar is 'n paar exceptions. If Huidige tendense voortduur, China Mag vore as die Worldx27s grootste ekonomie in 2020. 1. Bespreek die moontlike implikasies van so 'n ontwikkeling vir (1) Die wêreld handel stelsel. (2) Die wêreld monetêre stelsel. (3) Die maatskappy se strategie van vandag se Europese en Amerikaanse gebaseer globale korporasies. (4) Globale kommoditeitspryse Die wêreld handel stelsel sal duidelik geraak word deur so 'n ontwikkeling. Tans China geniet 'n bietjie bevoorregte status binne die World Trade Organization as 'n ontwikkelende land. So 'n styging tot voorrang sou egter duidelik dwing dit om 'n volwaardige lid te word, met al die regte en verantwoordelikhede. China sal ook in staat wees om aktief invloed op die terme van die handel tussen baie lande. Op die monetêre front, sou 'n mens verwag dat China sou hê om ten volle omskepbare en handel geldeenheid het, en dit kan een van die maatstaf geldeenhede van die wêreld geword. Vanuit die perspektief van die Wes-globale maatskappye, sou Sjina beide 'n groot mark, en potensieel die tuisbasis van 'n paar baie bekwame mededingers verteenwoordig. Ten slotte, sal kommoditeitspryse waarskynlik val. 2. Die wêrelde armste lande is teen 'n mededingende nadeel in elke sektor van die ekonomie. Hulle het min uit te voer. Hulle het geen kapitaal en hulle land is van swak gehalte hulle dikwels te veel mense gegee beskikbaar werkgeleenthede en hulle swak opgevoed. Vrye handel kan nie moontlik wees in die belange van sodanige nasies Bespreek. Arm lande het geen. hindernisse vir hul nasionale groei. Omringende omstandighede maak dit meer betroubaar op ander lande vir hul gemeenskaplike behoeftes. Eienskappe van die arm lande Lae kapitaal: Industries is nie ontwikkel. Minder belegger beskikbaar is. Bron van inkomste van burgers van arm lande is beperk. Hulle het minder produksie-eenhede. Hulpbronne van die land is onderontwikkel of geen ontwikkel: Paaie.


No comments:

Post a Comment